Érezd otthon magad :)

Nincs a világon jobb lélekgyógyász az arcunkat nyalogató kiskutyánál.

2010. június 23., szerda

Kezdetek

A blogolás az úgy kezdődött, hogy egyrészt gondolkodtam én már ezen, csak eddig még nem valósítottam meg. Aztán így hajnali 3/4 3 magasságában elkezdem írni az első postot. Nem tudok aludni... későn fekszem, későn kelek. A nyári szünet ártalma :P

Rólam ... rólunk röviden annyit, hogy én egy 18 éves lány vagyok, aki imádja a kutyákat és a lovakat. Mostmár mindkettőből van 1-1 :)) Ez a nagy kutyaszeretet nagyjából 3 éve indult, amikor a nővérem egy barátnője kutyájára vigyázott. Egyik délután én is átmentem, velem jött anyu is. A kutyussal egyből egymásba szerettünk, a hazaúton végig nyúztam anyut, hogy legyen egy ilyen nekünk is. Aki bele is ment, csakhogy voltak feltételek, amik miatt akkor még nem költözhetett be hozzánk egy kiskutya. Igazából nem is tudtam, hogy milyen fajtába is szerettem bele, úgyhogy elkezdtem bújni a netet, végignézegettem egy csomó fajtaleírást, míg végül rájöttem, hogy a kutyus, akire vigyáztam bolognese. Tapasztalat még nincs, de a leírások alapján ez számomra az álomkutya! Rengeteget olvastam róla, sok cikket ki is gyűjtöttem, könyveket vettem és olvastam el többször, de csak nem akart úgy alakulni, hogy jöhessen végre a kicsi is.

2010. május 30-án, egy családi vacsora közben mondta azt végre anyu, hogy belevágunk. Gondolom azt nem kell mondani, hogy az öröm mekkora volt. Még aznap este elkezdtem keresni, és nem is tartott sokáig míg megtaláltam a Beltrami Bianco Kennel akkor 4 hetes kutyáit. Azt hiszem, kedden hívtam fel a tenyésztőt, akivel a hét vasárnapjára beszéltünk meg találkozót... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése