Érezd otthon magad :)

Nincs a világon jobb lélekgyógyász az arcunkat nyalogató kiskutyánál.

2010. június 23., szerda

Szerelem első látásra


Ezen a bizonyos június 6-i vasárnapon ebéd után fel is hívtam a tenyésztőt, Anitát, hogy aktuális-e még a találkozásunk. Azt mondta, szombaton sokat gondolt rám, kíváncsi volt, hívom-e, és természetesen várnak :) Gyorsan autóba vágtuk magunkat, az út nem volt éppen egyszerű, de apuval és a nővéremmel csak odaértünk :P

Az alomban 4 kislány van összesen, kettő volt még lefoglalható akkor. Amikor Anita megmutatta az első kiskutyust, igazából tudtam, hogy lehet bármilyen a másik, nekem ő kell! Aki volt már ebben a helyzetben, gondolom tudja, milyen ez a szerelem első látásra... :)) Akkor még úgy nézett ki, hogy a pici kiállításokon nem feltétlenül állná meg a helyét, és Anita tenyésztésre is inkább a másik kutyust javasolta volna, de engem nem érdekelt ez sem. Hobby célra vettem a picit, csak szeretni akarom... :)) A baj annyi (lett volna), hogy úgy tűnt, nem lesz annyira göndör a szőre, mint ennek a fajtának általában, de mára már kiderült, hogy ilyesmi "probléma" nem lesz.

Az alomban Jiji (merthogy ez lesz a becses neve :P) a legpufibb, szerintem neki van a legnagyobb feje:D, és ő a legpuhább. És Anita elmondása szerint a legnagyobb gengszter is... :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése