Érezd otthon magad :)

Nincs a világon jobb lélekgyógyász az arcunkat nyalogató kiskutyánál.

2010. július 22., csütörtök

Quotes

Visszaolvasgattam a blogot, és nem mintha olyan régóta üzemelne, de egy-két dolgot szívesen visszaidéznék magamtól, h ahhoz képest, h mire számítottam, vagy mit akartam, Jiji hogy gondolta, hogy csinálta.. :))
Amúgy olyan aranyos, alszik, és biztos álmodik, mert az előbb ugatott egy felet :)

"Akkor még úgy nézett ki, hogy a pici kiállításokon nem feltétlenül állná meg a helyét, és Anita tenyésztésre is inkább a másik kutyust javasolta volna [...] A baj annyi (lett volna), hogy úgy tűnt, nem lesz annyira göndör a szőre, mint ennek a fajtának általában, de mára már kiderült, hogy ilyesmi "probléma" nem lesz."
Namost akkor valóban azt mondták, h mégiscsak rendesen fog göndörödni a szőre, sztem viszont nem. Puszta véletlenségből nézegettem bolobabákról képeket, hasonló korúakról is, mint Jiji most, és nekik már szinte teljesen göndör szőrük van, Dzsindzsinek meg alig néhány helyen látszik csak. Mondjuk engem egy percig sem zavar, sőt... :))

"Nekem nagyon tetszik, remélem Jiji is szeretni fogja, és ebben fog aludni."
A fekhelyről van szó. Hát az egy dolog, h nekem nagyon tetszik... :D Jiji előszeretettel fekszik le az ágyam mögé (a fejemhez), az ágyam alá, vagy az ablak alá egy krokodil alá, mellé, rá... Mondjuk ez sztem csak a meleg miatt van, és keresi a hűvösebb helyeket. Volt már, h rajtakaptam, h bemászott az ágyba, szóval sztem hűvösebb időben fogja használni :))



"...és vettünk egy másik fekhelyet arra az esetre, ha a fentit kimossuk, és nem akar abban a tempóban száradni, ahogy nekünk kellene."
Az is le van rakva, mivel annak alacsonyabb a pereme - hátha azért nem megy bele a másikba, mert magas neki, stb stb. Alvásra nem használja, de gyakran cipeli bele a játékait, játszik is benne, vagy csak ül és bambul :)

"Ott pedig nagyon beindult, rohangált minden felé, szóval valószínűleg egy duracell nyuszival lesz dolgunk."
Egy??? Mintha legalább tizenegy bújt volna el benne... :DD

"Este a tápot nem nagyon ette, remélem csak sokat evett ebédre, vagy egyelőre mindent érdekesebbnek talál még, mint az evést."
Csak finnyás mint a gazdája, és ha tudja, h ebédre valami sokkal finomabbat kap, akkor reggel és este miért enné meg a tápot? Hát azért, mert ezekben az időpontokban nem fogok neki mást adni, és ha nem korgó pocakkal akar lefeküdni, kénytelen lesz rábukni erre is :P

Ismét egy képpel búcsúzom, a hajnali 5 órás kelés után neki ilyenekre is volt ereje. Gyúrunk, vazze? :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése