Érezd otthon magad :)

Nincs a világon jobb lélekgyógyász az arcunkat nyalogató kiskutyánál.

2010. augusztus 4., szerda

Rosszcsont



Hétfőn 11 hetes volt ez a kisördög. Továbbra is édes, aranyos, imádom, de ahogy a cím is mutatja, egy igazi rosszcsont. Szobatisztaságilag is visszafejlődik, megint pisil mindenhova, ahova gondolja, a pelenkát meg ismét csak cincálja vagy morog rá. Tudja, hogy a fürdőszoba neki tiltott terület, mégis amikor csak teheti, besunyul. Ha pisil, néha már a fürdőszoba ajtaja előtt várja, hogy valaki kinyissa (és ő beszaladhasson), hogy fel tudja törölni a félresikerült csurrantást. Szóval aljas. Még mindig :))

Ahogy írtam a múltkor, jól viselte az oltást, és kedves volt az orvos ill. az asszisztens is. Múlthét csütörtökön ismét esedékes volt egy szuri, a kombinált. Picit meglepődtem amikor odaértünk, mert nem a mi dokink volt, hanem a főorvos. Én ismertem őt régről, anno a hörcsögömmel hozzá jártunk, pozitív emlékeim voltak róla. Nos, hát már nem azok az elsődlegesek... a kutyára szinte rá sem nézett, bejött, beledöfte a tűt, majd egy szó nélkül kiment... Jiji sírt vagy sikított, nem is tudom eldönteni. Igazából borzalmasan rossz látvány volt, pláne h az asszisztens meg is nyugtatott, hogy ez csak rosszabb lesz... Mire jöttünk haza, megnyugodott, itthon az ölemben sírdogált és bújt picit, aztán elmentünk aludni. Ő már játszott, mire én felkeltem. Oda is szaladt, én pedig gondoltam nyomok neki egy puszit, ahogy szoktam.. viszont amikor fel akartam venni, elkezdett ugyanúgy sírni, mint az oltásnál. Nem hinném, hogy fájt volna neki, mert mindegy hol fogtam meg, ő maga pedig mindent csinált - rohangált, ugrált, csúszottmászott, pörgöttforgott... Inkább azt tudom elképzelni, hogy a felvételt összekötötte azzal, hogy viszem "kínozni". Péntekre szerencsére kutya baja sem volt... :))

Megvolt az első fürdetés, Jiji moccanni sem mert, úgyhogy nem volt egy bonyolult művelet, és csak a kutya lett vizes :P Olyan kis pihepuha és illatos volt utána vagy két napon keresztül a bundája... :) Viszont sajnos negatívummal is járt - találtunk benne egy döglött bolhát. Valószínűleg nem csípte meg, és úgy tűnt, h nincs is benne több. Másnap mentünk az oltásra, az asszisztens is átnézte, nem talált se bolhát, se bolhak#kát.


(fürdetés közben és után)

Viszont ahogy hétfőn simogattam, észrevettem rajta egy "kis fekete izét". Biztos ami biztos, átnéztem a bundáját, amúgy is paragazdi vagyok. Elszórva találtam egyet-egyet, aztán a nyakánál picit többet is. Hívtam a rendelőt, ki van bent, mondták h a mi dokink, 10 perc múlva már ott is voltunk. Átnézte az asszisztens, jött az orvos is, megállapították hogy ez valóban bolhára utal, de a fertőzés minimális, max. 1-2 lehet benne. Kapott a nyakára cseppet (amúgy is aktuális lett volna pár nap múlva), reméljük kinyírja... Egyébként jól tűrte az egész vizitet, egy hangja nem volt, összesen a pénztárgép berregésétől ijedt meg és szaladt hozzám :)) Kapott jutalomfalatot is, bár elrágni persze nem tudta... :D

Ha már itt tartunk, kijött a 4. foga! Nem tudom, örüljek-e neki, hárommal is gyönyörűen tudott harapdálni. Kíváncsi vagyok egyébként, hogy mikor indul be a fogzás nála, azért már előrébb kéne tartani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése