Érezd otthon magad :)

Nincs a világon jobb lélekgyógyász az arcunkat nyalogató kiskutyánál.

2010. augusztus 8., vasárnap

Nyakörv

Ahhoz képest, amilyen kisördög volt az előző bejegyzés idején... hát, a ma reggeli teljesítménye mindent felülmúlt. Megúsztatta picit az előszobát...

No de nyakörv. Jó nagy dilemmában voltunk vele eddig. Még kb. két évvel ezelőtt vettem neki egy kis rózsaszín bőrnyakörvet kék szivecskékkel, hogy ha majd végre lesz kutyám, ez milyen aranyosan passzolna a fehér szőréhez. Ahogy elkezdtük látogatni Jijit, és láttuk a felnőtt kutyákat is, valamiért úgy tűnt, hogy ez a nyakörv kicsi lehet, így aztán vettünk másikat. Szintén bőr, bordó nyakörv, strasszos tappancsokkal, szerintem gyönyörű volt. De hamar kiderült, hogy soha nem lesz akkora a nyaka, hogy ez kelljen. A 2 évvel ezelőtti szerzeményem is hatalmas rá, legalább 5 házilag gyártott lyuk van rajta, de így sem volt jó, folyton be tudta venni a szájába. Aztán ráadásul kaptam felvilágosítást, hogy a bőr nyakörvek annyira nem is jók... :) Úgyhogy elkezdtem keresgélni a textilek között, amiktől régebben idegenkedtem, őszintén szólva azért, mert nem tartottam olyan pofásnak őket, mint bőr társaikat. Azóta már rájöttem, hogy a kutyanevelés során soha nem ezt kell figyelembe venni... Ráadásul ahogy nézegettem a textileket, sokkal szimpatikusabbak lettek - igenis vannak aranyos darabok, és sokkal praktikusabban állítható ez a fajta. Úgyhogy beszereztünk egy Red Dingo Breezy Love Pink nyakörvet, kb. 1 hete megvan, próbálgattam ráadni, de mindig nagyra sikerült állítani, befért a szájába és rángatta volna le magáról. Aztán ma gondoltam egyet, ebéd előtt rátettem. A szájába nem fér be, viszont az én két (három) ujjam a kutya és a nyakörv közé simán. Eleinte kapálódzott, de ahogy szóltam neki, hogy "Jiji, kaja?" már sprintelt is, bevágta az ebédet, utána ivott, aztán jött az ölembe csüccsenni, mint általában evés után... :)) Néha még eszébejutott, de megtűrte magán, most is abban alszik. Nyakörvpara kipipálva! :))


(Ha sikerül jobb képet csinálni róla, lecserélem ezt, de egyelőre csak így tudtam lekapni. Máshogy nem látszik ki a szőréből... :P)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése